Vállalat

Történetünk

2007

A Megaglobal Kft. 2008-ban alakult, mint általános informatikai hardverkereskedelmi és szoftverszolgáltató vállalat. 2007 második felében, az üzleti modell kidolgozása után az alapítók a következő év tavaszán kezdték el a szervezeti struktúra és a szolgálatóeszközök felállítását. Fél év múlva az ügyfélkapcsolatok kiépítése és a gazdasági termelő tevékenység elindítása volt a cél, ugyanakkor a váratlanul jött 2008-as hitelválság kirobbanása minden jelentős tervet és várható eredményt semmivé tett. A gazdasági helyzetből fakadó kényszernek köszönhetően a szolgáltatási kör jelentősen bővült: webfejlesztés, marketing tevékenység, szoftveres szolgáltatások, speciális hardverek értékesítése és vonalkódtechnika került a vállalati portfólió alapelemei közé.

2007
2010

2010-re a tulajdonosi struktúra teljesen átalakult, de a vállalkozás magyar tulajdonú és vezetésű maradt. Az értékesített termékek és szolgáltatások jelentősen elmozdultak a mérnök-informatika és a vonalkódtechnika irányába.

2010
2015

Az általános magyarországi gazdasági élénkülésnek köszönhetően – és felismerve az autóiparban rejlő lehetőségeket – 2015-től a vállalat struktúrája már a nagy ipari gyártók igényeihez igazodik. A vevőkör jelentős része autóipari beszállító, kereskedelmi válallat vagy energetikai cég.

2015
2018

2018-től az ipari szoftverfejlesztés is jelentős szerepet kap, és elkészül a legújabb fejlesztés, ami már az EMEA régió Európán kívüli részén is használatba kerül nagyvállalati szinten.

2018
2020

 2020-től integrált mérnök-informatikai rendszerek tervezése és kivitelezése a cél, meghagyva a jól működő rendszerelemek szállítását, integrálását és javítási szolgáltatását.

2020

Jelentősebb megrendelők

  • Robert Bosch
  • Magyar Villamos Művek csoport
  • Alpine
  • Hoya
  • LEAR vállalatcsoport külföldi tagvállalataival
  • Szerencsejáték
  • Shoebox vállalatcsoport külföldi tagvállalataival
  • Allianz
  • Monsanto/Bayer
  • Syngenta
  • Bárdi Autó

A nemzetközi megrendelői igényekhez igazodva a forgalom jelentős része euróban bonyolódik a nemzetközi beszállítói lánc igénybevételével. A stabil és magas színvonalú szolgáltatás érdekében a vállalat ISO 9001-2015 minőségirányítási rendszer szerint működik.

Igazodva a nagyvállalati igényekhez, a szolgáltatások vagy berendezések bérleti konstrukcióban vagy kedvező fizetési feltételekkel is biztosíthatók. A vállalat célja a megrendelők rugalmas és gyors kiszolgálása. 

Az eredményeink és siker kulcsa abban rejlik, hogy nem a megrendelőktől várjuk az adott szolgáltatási struktúra és minőség elfogadását, hanem a szolgáltatások rendszerét és színvonalát igazítjuk a megrendelők elvárásaihoz.