A Megaglobal Kft. 2008-ban alakult, mint általános informatikai hardverkereskedelmi és szoftverszolgáltató vállalat. 2007 második felében, az üzleti modell kidolgozása után az alapítók a következő év tavaszán kezdték el a szervezeti struktúra és a szolgálatóeszközök felállítását. Fél év múlva az ügyfélkapcsolatok kiépítése és a gazdasági termelő tevékenység elindítása volt a cél, ugyanakkor a váratlanul jött 2008-as hitelválság kirobbanása minden jelentős tervet és várható eredményt semmivé tett. A gazdasági helyzetből fakadó kényszernek köszönhetően a szolgáltatási kör jelentősen bővült: webfejlesztés, marketing tevékenység, szoftveres szolgáltatások, speciális hardverek értékesítése és vonalkódtechnika került a vállalati portfólió alapelemei közé.
Vállalat
Történetünk
Jelentősebb megrendelők
- Robert Bosch
- Magyar Villamos Művek csoport
- Alpine
- Hoya
- LEAR vállalatcsoport külföldi tagvállalataival
- Szerencsejáték
- Shoebox vállalatcsoport külföldi tagvállalataival
- Allianz
- Monsanto/Bayer
- Syngenta
- MOL-csoport
- Budapest Park
A nemzetközi megrendelői igényekhez igazodva a forgalom jelentős része euróban bonyolódik a nemzetközi beszállítói lánc igénybevételével. A stabil és magas színvonalú szolgáltatás érdekében a vállalat ISO 9001-2015 minőségirányítási rendszer szerint működik.
Igazodva a nagyvállalati igényekhez, a szolgáltatások vagy berendezések bérleti konstrukcióban vagy kedvező fizetési feltételekkel is biztosíthatók. A vállalat célja a megrendelők rugalmas és gyors kiszolgálása.
Az eredményeink és siker kulcsa abban rejlik, hogy nem a megrendelőktől várjuk az adott szolgáltatási struktúra és minőség elfogadását, hanem a szolgáltatások rendszerét és színvonalát igazítjuk a megrendelők elvárásaihoz.